Lördagsstök

Idag har jag värsta städdagen! Jag har städat både mig själv och lägenheten och sen försökte jag städa Simon också fast det gick inte för han skrek för mycket.
Jag har:
#Dammsugit lägenheten
# Rengjort i badrummet (badrummet är det viktigaste rummet tycker jag, det måste ALLTID vara fräscht)
#Sagt åt Simon att diska (vilket tog typ 1 timme...)
#Vattnat blommorna och trädet
#Vädrat
#Städat undan grejer och fixat i ordning bland kläderna

och samtidigt:
#Färgat håret (utväxten, Choklad/mocka)
#Plockat ögonbrynen  (för första gången typ)
#Färgat ögonbryn och ögonfransar
#Klippt, filat och målat naglarna.

Så nu känns både jag och lägenheten fräscha som nyponrosor. Så skönt!:) I alla fall sen när jag har duschat också haha.



Ikväll ska jag och Simon på middag hos hans föräldrar och se på melodifestivalen där.
Jag tycker att det är ett måste att se på melodifestivalen även fast jag aldrig gillar låtarna som är med (de få gånger jag har gillat en låt har den åkt ut direkt) för det är så mysigt ändå! Efter det funderar vi på att dra ut men vi får väl se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0