JÄVLA SNÖSTORM OCH KYLA OCH SL

Jag gick upp kl 05.30 i morse för att hinna till bussen som skulle gå 7 för att vara i god tid på jobbet.
Jag var vid busshållsplatsen i god tid före 7 och stod där till typ 8. Sen gav jag upp, helt genomblöt och iskall.
De senaste 40 min har jag tokringt efter en taxi men det var inte förrän för 10 min sen som jag lyckades komma in i kön över huvud taget. Hur sjukt är det, när man skriker av lycka för att man hamnar i telefonkö?

Sjukt dålig start på dagen känner jag, är redan 45 min försenad och jag har inte ens kommit iväg från Bromma än. BLÄÄÄ. Känns knappt värt att ta en taxi längre, mycket mer värt känns det att krypa ner i sängen med en varm Simon. ("Tack för att du väntar, du behåller din plats i kön!" WHAT THE FUCK 15 min kö och ändå kunde jag inte komma in i den? Jag trodde nästan att de inte hade nåt kösystem...;O )Aja. Så ser min dag ut hittills! Hoppas den inte blir sämre utan bättre. Tror jag kan unna mig lite shopping efter jobbet idag va iaf?;)
(22 min...)????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0