Hemmakväll

Planen var ju fet utgång igår men ingen pallade riktigt pga all inställd trafik så jag och Simon körde fredagsmys istället.
Simon spelade fotboll på kvällen så jag lagade middag. Kände mig som en riktig hemmafru! Haha. 

I eftermiddag ska vi hem till min mamma och äta middag och sen ska jag hjälpa min syster att fixa sig till en fest hon ska på ikväll. Sånt tycker ju jag är jätte kul och dessutom ska det tydligen vara lite gossip girl-tema på det hela och det är ju ännu roligare! :)
Efter det är det mycket möjligt att vi kör en utgång ikväll istället. Fast det är iof också mycket möjligt att vi (ok jag) fastnar i soffan framför melodifestivalen och inte kommer någonstans alls. Jaja, vi får se!

Lite bilder från min matlagning igår:


Jag tycker vårt köksfönster ser så mysigt ut


Jasminriset är bästa riset tycker jag. Fast jag gillar rött ris också.

tandoorikyckling

jag älskar våra blå glastallrikar. Har förresten insett att jag och simon äter alldeles för lite grönsaker, så jag hittade en paprika och skar i stavar och ställde fram en dipsås till, mycket roligare och godare att äta :)


Voila!

EFTERÄTT! Hittade ett jättebra kladdkaksrecept. Tror jag ska skriva det här sen kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0