Galet sugen

Det suger att vara ledig och inte ens kunna åka och shoppa. Det är typ 100 år sedan jag updaterade garderoben känns det som (vilket betyder högst 1 vecka.. herregud jag är beroende.) och jag är galet sugen.

Kikar runt lite på internet så länge och har hittat nåra godbitar!


topp från Urban Outfitters


Väska från Åhlens


Jeans från HM (jag behöver verkligen ett par med hög midja!!)


Klänning från HM (jag vet inte när jag skulle ha den på mig men jag skulle gilla att ha den här i garderoben...)


Myspys från Weekday

Tall Tan Spot Fifties Sundress
klänning från Topshop (aah vad fin den skulle vara med ett par höga klackar och rött läppstift)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0