Bad days

Den här veckan har verkligen känts som en evighet, eller så är det bara torsdagen och fredagen som har varit sjukt långa. Har haft huvudvärk sen i torsdags morse som inga piller hjälpt mot, var på så dåligt humör efter en otroligt jobbig jobbdag igår att jag bara ville gråta, första grejen som händer när jag gick utanför dörren imorse är att jag gör världens isvurpa som resulterar i vrickad handled, axel ur led typ, lårkaka och bula i huvudet.
Och varför tror vissa män att vi kvinnor pratar med brösten? Hallå liksom JÄVLA PUCKO. Skärp dej och porrsurfa hemma eller nåt istället. Kul att vara trevlig mot en sån men vad gör man inte för sitt jobb. (...) 

Ja ja. Ni fattar att jag sett fram emot helgen och ikväll har jag bara myst upp mig i sängen med pizza och simon och allt känns bättre (utom lårkakan och axeln som faktiskt känns värre men ändå). Tänkte gå och lägga mig nu och vakna pigg och glad imorgon ;) Godnatt!



Har min nya topp som jag fyndade på myrorna idag förresten. ÄLSKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0